ТАТВАР ТӨЛӨХ ХУГАЦААГ СУНГАХ, ХЭСЭГЧЛЭН ТӨЛҮҮЛЭХ,
ТАТВАРААС ЧӨЛӨӨЛӨХ ЖУРАМ 

Нэг. Нийтлэг үндэслэл

1.1.Гаалийн тариф, гаалийн татварын тухай хуулийн 38.1.20, 40.4, 40.5-д заасны дагуу импортоор оруулах барилгын материал, дэд бүтэц, тоног төхөөрөмж (цаашид "бараа" гэх)-ийн гаалийн болон нэмэгдсэн өртгийн албан татвар (цаашид "бараа" гэх)

1.2.Гаалийн тариф, гаалийн татварын тухай нэмэлт оруулах тухай 2022 оны 07 дугаар сарын 05-ны өдрийн хууль болон Гаалийн татварын тухай нэмэлт өөрчлөлт оруулах тухай 2023 оны 07 дугаар сарын 07-ны өдрийн хууль хүчин төгөлдөр болсон үйлдлийг эхлүүлсэн.

1.3.Энэ талаар Нээлттэй Татварын ерөнхий хууль, Гаалийн тухай хууль, Гаалийн татварын тухай хууль, Гаалийн татварын тухай хууль, Гаалийн татварын тухай хууль, Гаалийн татварын тухай хууль, Өртийн албан татварын хууль болон бусад хууль эрх зүйн зохицуулалтын бусад актыг мөрддөг.

1.4.Үйлдвэрлэл, технологийн паркийн удирдлага, нэгж, эрчим хүчний төсөл хэрэгжүүлэгч аж ахуйн нэгжийн татварын зардлыг нэмэгдүүлэх, хэсэгчилсэн төлбөр, татвараас чөлөөлөх харилцаанд татвар төлөгч (цаашид "татвар төлөгч" гэх) байна.

1.5.Гаалийн тариф, гаалийн татварын тухай хуулийн 40 дүгээр сарын 40.1 дэх хэсэгт заасны дагуу татвар авах зорилгоор 2 сар хүртэл нэмэгдүүлэх, энэ 2 сарын бүтээмжийг хэсэгчлэн төлүүлэхэд энэ жилийг баримтална. (Энэ хэсэг Засгийн газрын 2025 оны 79 дүгээр тогтоолоор нэмсэн)
Хоёр. Татвар төлөх хугацааг сунгах, хэсэгчлэн төлүүлэх,
татвараас чөлөөлөх харилцаанд оролцогч

талуудын чиг үүрэг

2.1.Татвар төлөгч нь татварын зардлыг нэмэгдүүлэх, хэсэгчлэн төлөх, татвараас чөлөөлөх харилцаанд дараах байдлаар оролцоно:

2.1.1.энэ журамд заасан баримт бичгийн бүрдлийг үнэн зөв бэлтгэх, татварын эрчим хүчний асуудал эрхэлсэн төрийн захиргааны төв байгууллага (цаашид "салбарын асуудал эрхэлсэн төрийн захиргааны байгууллага" гэх мэт)-д хүргүүлэх үйлдвэрлэл, технологийн паркийн нэгжийг уг хүсэлтийг хангах зорилгоор удирдлагаар хүргүүлэх;

2.1.2.татвараас авсан сунгах, хэсэгчлэн төлүүлэх, татвараас чөлөөлөхтэй холбоотой хууль тогтоомжийн дагуу шаардсан нэмэлт мэдээлэл, баримт бичгийг тухай бүр гаргаж өгөх;

2.1.3.гэрээнд барааг гаалийн хуулийн дагуу үнэн зөв мэдүүлж, гаалийн хилээр өгөх;

2.14.Засгийн засвар үйлчилгээ энэ журам болон гэрээнд заасны дагуу барааг гаалийн хилээр нэвтрүүлээгүй тохиолдолд түүнийг гадагшлуулах зардал, татварын асуудал хариуцах;

2.1.5.татвар зарцуулалтыг сунгасан, хэсэгчлэн төлүүлэх, татвараас чөлөөлөгдсөн барааг нягтлан бодох бүртгэлийн бүртгэлийн болон татварын хууль тогтоомжийн дагуу үндсэн хөрөнгөөр ​​бүртгэж, тайлагнах, алтны дагуу ашиглах;

2.1.6.аудитын байгууллагаар баталгаасан санхүүгийн тайланг устгаад жил бүр хүргүүлэх;

2.1.7.гэрээнд оруулаад ногдуулсан татварыг гаалийн анхны бүрдүүлэлт хийсэн нэмэлт өөрчлөлтийг зогсоох, татварын өр үүсгэх;

2.1.8.Нэмэгдсэн өртгийн албан татварын тухай хуулийн 4.1.21-д заасан хэрэглэгчийн системтэй байх;

2.1.9.Татварын ерөнхий хуулийн 6.1.18-д заасан татварын схем зохион байгуулахгүй байх.

2.2.Салбарын асуудалд холбогдох төрийн захиргааны төв байгууллагын эрх нь татварын зардлыг сунгах, хэсэгчлэн төлөх, татвараас чөлөөлөх харилцаанд дараах байдлаар оролцоно:

2.2.1.татвар төлөгчийг татвараас нэмэгдүүлэх, хэсэгчлэн төлүүлэх, татвараас чөлөөлөх үйл ажиллагааны талаар мэдээлэл авах;

2.2.2.татвараас гаргаж авах, хэсэгчилсэн үйлдвэрлэлийн хүсэлтийг судлан үзэх, татварын өсөлтийг хангах, хэсэгчлэн төлүүлэхээр хангах, гаргах;

2.2.3.импортоор оруулах барааны жагсаалтыг Барааг тодорхойлох, кодлох уялдуулсан систем (цаашид "БТКУС" гэх)-ийн дагуу гаалийн байгууллагаар баталгаажуулах;

2.2.импортоор оруулах бараа нь шууд үйлдвэрлэлээс хэрэгжүүлэх боломжийг тодорхойлох;

2.2.5.татвар авахаас хамгаалах, хэсэгчилсэн хэрэгцээтэй холбоотой нэмэлт мэдээлэл, баримт бичгийг татвар төлөгчөөс шаардах;

2.2.6.энэ журмын 2.2.2-т үзэхээр татварын төлбөрийн хүсэлтийг хүлээн авахаас татгалзсан бол холбогдох үндэслэлийг баталгаажуулахыг хориглох татвар төлөгчид албан бичгээр мэдэгдэл;

2.2.7.татвар нөөцийг сунгах, хэсэгчилсэн байдлаар шийдвэрлэх асуудал эрхэлсэн Засгийн газрын асуудлыг шийдвэрлэх хүсэлтийг санхүү, асуудал эрхэлсэн төрийн захиргааны төв байгууллагад илгээх;

2.2.2.8.санхүү, эрүүл мэндийн асуудал, төрийн захиргааны төв нь эрүүл мэндийн тусламж үйлчилгээ, хангамжийг хэсэгчлэн төлүүлэх, татвараас чөлөөлөхтэй холбоотой шаардсан нэмэлт мэдээлэл, баримт бичгийг тухай бүр гаргаж өгөх;

2.2.9.татвар төлөгчийн үйл ажиллагаа, хяналт, хөрөнгө оруулалт хийх, ашиглалтад оруулах, зөрчил илэрсэн тохиолдолд татвар төлөгчтэй нийлүүлэх, гүйцэтгэлийг түдгэлзүүлэх санал гаргах;

2.2.10.татвараас авсан зардлыг сунгасан, татвараас чөлөөлсөн барааг татвар төлөгч үндсэн хөрөнгөөр ​​бүртгэж, зориулалтын дагуу ашиглах боломжтой байгаа гэрээнд заасны дагуу хяналт тавих;

2.2.11.татвар төлөгчид Үйлдвэрлэл, технологийн паркийн эрх зүйн байдлын тухай хуулийн 16.4-т зохицуулалтын нөхцөл байдлын талаар энэ талаарх мэдээллийг гаргах;

2.2.12.татвараас гаргаж авсан сунгах, хэсэгчлэн төлүүлэх, татвараас чөлөөлөх устгах баримт бичгийн бүрдэл, үнэн зөв байдлыг хянах, хариуцах.

2.3.Санхүү, байгууллагын асуудал эрхэлсэн төрийн захиргааны төв нь татварын зардлыг сунгах, хэсэгчлэн төлөх, татвараас чөлөөлөх харилцаанд дараах байдлаар оролцоно:

2.3.1.татвар гаргаж авах сунгах, хэсэгчлэн тєлєвлєх салбарын асуудал эрхэлсэн тєрийн захиргааны тєв зєвшєєрєгдсєн зєвшєєрєл зєвшєєрєгдєх, баримт бичгийн бvрэлдэхvvнтэй санхvvжилт, хууль тогтоомжид заасан хууль тогтоомжид заасан хууль тогтоомжийг сайжруулах;

2.3.2.татвараас үүдэлтэй сунгах, хэсэгчлэн төлүүлэх, татвараас чөлөөлөх асуудалтай холбоотой нэмэлт мэдээлэл, баримт бичгийг салбарын асуудал эрхэлсэн төрийн захиргааны төвөөс хамгаалах;

2.3.3.хууль хуулийг ашиглах боломжгүй байгаа тул татварыг нэмэгдүүлэх, хэсэгчлэн төлбөр авахаас татгалзах, холбогдох үндэслэлийг заасан салбарын асуудал эрхэлсэн төрийн захиргааны төв байгууллагад албан ёсны бичгээр;

2.3.4.энэ журмын 2.3.1-д заасны дагуу гарсан Засгийн газрын шийдвэрт мөн журмын 4.1.5-д заасан гэрээ байгуулах ажлыг зохион байгуулах
Гурав. Татвар төлөх хугацааг сунгах, хэсэгчлэн төлүүлэх хүсэлт

 гаргахад тавигдах шаардлага

3.1.Үйлдвэрлэл, технологийн паркийн удирдлага, нэгжийн төслийн хөрөнгө оруулалтын хэмжээ нь 20.0 (хорин) тэрбум төгрөг болон түүнээс дээш байна.

3.2.Эрчим хүчний төсөл хэрэгжүүлэгч аж ахуйн нэгжүүдийг шинээр барих, өргөтгөх ажлын хүчин чадлын хэмжээ нь Гаалийн тариф, гаалийн татварын хуулийн 40.5-д заасны дагуу цахилгаан эрчим хүчний хувьд 5 мегаватаас дээш, дулааны эрчим хүчний хувьд 1.5 мегаватаас дээш байна.

3.3.Үйлдвэрлэл, парк технологийн удирдлага, нэгжийн импортоор оруулах бүтээгдэхүүн нь үндсэн хөрөнгө оруулалтад чиглэгдэх, барих үйлдвэрлэлийг дэмжих барилгын материал, дэд бүтэц, тоног төхөөрөмж. Дотоодын үйлдвэрлэлээс хамгаалах барааг Засгийн газрын 2019 оны 90 дүгээр тогтоолоор худалдан авах "Дотоодын үйлдвэрээс авах, стандартын шаардлага хангасан хангасан бүтээгдэхүүний жагсаалт"-д зааснаас бусад барааг ойлгоно.

3.4.Эрчим хүчний төсөл хэрэгжүүлэгч аж ахуйн нэгжийн нэгжийн импортоор оруулах бараа нь түүний үндсэн хөрөнгөд ажиллах төхөөрөмж, үйлдвэрлэлээс сайжруулах тоног төхөөрөмж байна. Дотоодын үйлдвэрлэлээс эрх авах тоног төхөөрөмжийн эрчим хүчний асуудал эрхэлсэн Засгийн газрын гишүүн.

3.5.Гаалийн тариф, гаалийн татварын тухай хуулийн 40 дүгээр сарын 40.1 дэх хэсэгт заасны дагуу татварын төлөвлөгөө 2 сар хүртэл нэмэгдүүлэх, энэ ажлыг 7.2, 7.7-д заасан бүрдүүлэлтийг байна. (Энэ хэсэг Засгийн газрын 2025 оны 79 дүгээр тогтоолоор нэмсэн)
Дөрөв. Татвар төлөх хугацааг сунгах, хэсэгчлэн төлүүлэх,

татвараас чөлөөлөх үйл ажиллагаа

4.1.Татвараар үйлдвэрлэх сунгах, хэсэгчлэн төлөх, татвараас чөлөөлөх үйл ажиллагааны ашиглалтыг дор дурдсан дагуу хэрэгжүүлнэ:

4.1.1.энэ журмын 3.1-3.4-т хуваарилсан татвар төлөгч нь татварын төлбөрийн хэмжээг сунгах, хэсэгчилсэн төлбөрийн хүсэлтээ дараахь баримт бичгийн бүлгийн салбарын эрхэлсэн төрийн удирдлагын төвөөс албан ёсны бичгээр хүргүүлнэ.

4.1.1.1.эрчим хүчний төсөл хэрэгжүүлэгч аж ахуйн нэгжийн тухайд одоо ажиллаж байгаа эх үүсвэрийн тоног төхөөрөмж, хүчин зүйлд өргөтгөхөд шаардлагатай нотлох баримт бичиг;

4.1.1.2.импортоор оруулах барааны жагсаалт, тоо хэмжээ, нэгжийн үнэ зэрэгтэй мэдээллийг бүрэн хангасан бараа нийлүүлэгчтэй хүчин чадлыг нь илрүүлсэн;

4.1.1.3.барааг импортоор оруулах үе шат, хугацаа, татвар авах, эсхүл хэсэгчилсэн үйлдвэрлэлийн хувцаслалтын санал;

4.1.1.4.татвар төлөгчийн татварын эрсдэлийн үнэлгээ;

4.1.1.5.аудитын байгууллагаар баталгаажуулсан татвар төлөгчийн өмнөх болон сүүлийн тайлант санхүүгийн тайлан;

4.1.1.6.холбогдох бусад баримт бичиг.

Үүнд:

4.1.2.1.энэ журмын 4.1.1-д заасан баримт бичгийг холбогдох тусгай зөвшөөрлийг бүрдүүлсэн баримт бичигтэй тулган нягталж, баримт бичгийн үнэн зөвийг хянан баталгаажуулах;

4.1.2.2.төслийн нийгэм, эдийн засгийг сайжруулах үр нөлөөллийг тодорхойлох, боловсруулах, гаргах, төслийн хөрөнгө оруулалтын хэмжээг энэ журмын 3.1-д ашигласан хяналтыг тогтоох;

4.1.2.3.татвар төлөгчийн санхүүгийн байдалд дүн шинжилгээ хийх, түүний санхүүгийн чадавхыг үр дүнтэй болгох, эсхүл хэсэгчлэн төлөх татварын хэмжээг тогтоох;

4.1.2.4.төслийн онцлог, үр өгөөж, хэрэгжих хугацааг засварласан үндсэн дээр татвар төлөх, хэсэгчлэн төлөх хугацаа, хуваарийн төсөл боловсруулах;

4.1.2.5.импортоор оруулах бараа нь үйлдвэрлэлээс ашиглах боломжийг тодорхойлох.

4.1.3.салбарын асуудал нь энэ журмын төрийн захиргааны төв 4. байгууллага нь 1.2-т заасны дагуу төлбөр олгох, хэсэгчлэн төлүүлэх Засгийн газрын хяналтын програмыг дараах баримт бичгийн хамт санхүүжүүлэх, ажиллуулах асуудал эрхэлсэн төрийн захиргааны төв хангамжийг:

4.1.3.1.татвар үүсгэж болох өргөтгөл, хэсэгчилсэн төлөвлөлтийн салбарын асуудал эрхэлсэн Засгийн газрын гишүүний энэ журмын 4.1.2-т санал, шийдвэр, тодорхойлолт;

4.1.3.2.энэ журмын 4.1.1-д заасан баримт бичгийн бүрдэл;

4.1.3.3.эрх бүхий албан тушаалтны хяналтыг баталгаажуулсан татварын тооцооны төсөлд оруулах хөрөнгө оруулалтын хэмжээ, төслийн хэрэгжих хугацаа, хамрах хүрээ, татварын хэмжээг тодорхойлсон техник, эдийн засгийн үндэслэл;

4.1.3.4.эрх бүхий л хяналтыг баталгаажуулсан байгаль орчны хяналтын үнэлгээ;

4.1.3.5.барилга байгууламж барих бол эрх бүхий ажиллах зураг төсөл;

4.1.3.6.үйлдвэрлэл, технологийн паркийн удирдлага, нэгжийн тухайд холбоотой үйлдвэрлэл, технологийн паркийн хөгжлийн төлөвлөгөө, тусгай зөвшөөрөлтэй тусламж олгосон аймаг, нийслэлийн иргэдийн Төлөөлөгчдийн Хурлын санал;

4.1.3.7.үйлдвэрлэл, технологийн паркийн удирдлагын тухайд удирдлагатай гэрээ байгуулах паркийн нэгжийн жагсаалт;

4.1.3.8.үйлдвэрлэл, технологийн паркийн нэгжийн тухайд, технологийн паркийн үйлдвэрлэлийн удирдлагад хуваарилсан татварыг ашиглах, хэсэгчлэн боловсруулах, хамгаалах гэрээ, техник, технологийн түвшний үнэлгээ;

4.1.3.9.холбогдох бусад баримт бичиг.

4.1.4.4.Хүүхдийн байгууллагын асуудал эрхэлсэн төрийн захиргааны төв энэ ажил.

4.1.5.Засгийн газар татварын зардлыг нэмэгдүүлэх, хэсэгчлэн төлүүлэх шийдвэр гаргах, салбарын болон санхүү, асуудал эрхэлсэн Засгийн газрын гишүүдэд татварын төлбөр төлөх эрх бүхий гэрээ байгуулах эрх олгох;

4.1.6.энэ журмын 4.1.5-д заасан тэтгэмжийн салбарын болон санхүү, хяналтын асуудал эрхэлсэн Засгийн газрын гишүүд энэ журмын 1 дүгээр хавсралтаар загварын татварын дагуу татварын гэрээ байгуулна. эрхэлсэн гэрээнд заасан гаалийн байгууллагын эрх, хадгалах санхүү, ажиллуулах асуудал эрхэлсэн Засгийн газрын гишүүнээр гэрээ байгуулна. (Энэ2 сард Засгийн газрын 205 оны 79 дүгээр тогтоолоор өөрчлөлт орсон)

4.1.7.гэрээнд оруулах барааны, тоо хэмжээ, импортоор нэр төрлийн гэр ахуйн бүтээгдэхүүн нийлүүлэх төсвийн нийт зардлыг нэмэгдүүлэх төслийн хүрээнд үе шаттай уялдуулан, Засгийн газрын зардлыг нэмэгдүүлэхээр.

Тав. Хяналт шалгалт хийх

5.1.Засгийн газрын асуудал эрхэлсэн төрийн захиргааны төв байгууллага нь Засгийн газрын татвар хураамжийг нэмэгдүүлсэн татвар төлөгчийн үйл ажиллагааг таслан зогсоох хяналтыг ажиллана.


5.2.Гаалийн байгууллага болон татварын алба нь гаалийн болон татварын хуулийн хуулийн дагуу татварын төлөгчийн хууль тогтоомжоор хүлээсэн үүргийн хэрэгжилтэд жил бүр тусгай удирдамжийн дагуу хамтарсан шалгалт хийнэ.


5.3.Энэ журмын 5.2-т оруулсан нэмэлт хяналт шалгалтаар татвар төлөгчийг импортолсон бараа Гаалийн тариф, гаалийн татварын хуулийн 38.1.20, 38.1.21, 40.4, 40.5-д заасан татварыг төлж барагдуулахгүй байх.


5.4.Гаалийн байгууллага болон татварын алба энэ журмын 5.2-т хамтарсан хяналтыг үр дүнгийн санхүү, төрийн хяналт болон салбарын асуудал эрхэлсэн удирдлагын төвөөс эрхэлсэн ажил.


5.5.Гэрээний тухай хууль тогтоомжид заасны дагуу татвар төлөгчийн үйл ажиллагаа явуулах, хууль болон түүнийг хэрэгжүүлэх татварын төлбөртэй гэрээгээр ашиглах, хяналт тавих, эсхүл хэрэгжилтийг түдгэлзүүлэх.

Зургаа. Татвар төлөх

6.1.Татвар төлөгч нь гэрээнд заасан байгаа ногдуулсан татварыг гаалийн анхны бүрдэлт хийсэн дараа дараагийн гэрээнд заасан хуваарийн дагуу Засгийн газрыг хамгаалах системийг бүрэн төлнө.


6.2.Татвар төлөгч нь энэ журмын 6.1-д заасны дагуу татварын төлөөгүй бол гаалийн байгууллага болон татварын албаны хамтарсан ажлын хэсэг гаалийн болон татварын хуулийн дагуу татварын хураах үйл ажиллагааг хэрэгжүүлнэ.


6.3.Татварыг Засгийн газрын үйл ажиллагаа бүрэн төлөөгүй тул Татварын ерөнхий хуулийн 50.1.4-т заасны дагуу татварын хууль тогтоомжийн дагуу татварын хууль тогтоомжид заасны дагуу алданги хяналтгүй байна.


6.4.Татварын өр, авлагыг өөр татвар төлөгчид шилжүүлэхгүй.

Долоо.

Татвар зарцуулалт 2 сар хүртэл сунгах,

2 сарын ачаалал хэсэгчлэн төлөх


(Энэ хэсэг Засгийн газрын 2025 оны 79 дүгээр тогтоолоор нэмсэн)

7.1.Гаалийн тариф, гаалийн татварын тухай хуулийн 40 дүгээр сарын 40.1 дэх хэсэгт заасны дагуу татварын зардлыг 2 сар хүртэл сунгах, эсхүл 2 сарын бүтээмжийг хэсэгчлэн төлж болно.

7.2.Татвар төлөгч нь татварын төлбөрийг сунгуулах, эсхүл хэсэгчилсэн төлбөрийн хүсэлтээ дараах баримт бичгийн хамтад нь хариуцах ерөнхий удирдлага, эсхүл Засгийн газрын гишүүнд албан бичгээр хүргүүлнэ:

7.2.1.импортоор оруулах барааны жагсаалт, тоо хэмжээ, нэгжийн үнэ зэрэгтэй мэдээллийг бүрэн хангасан бараа нийлүүлэгчтэй хүчинтэй хүчин чадалтай;

7.2.2.барааг импортоор оруулах үе шат, хугацаа, татвар хураах, эсхүл хэсэгчилсэн үйлдвэрлэлийн хувцасаар санал;

7.2.3.аудитын байгууллагаар баталгаажуулсан татвар төлөгчийн өмнөх болон сүүлийн тайлант санхүүгийн тайлан;

7.2.4.татварын өргүй татварын тухай, гаалийн байгууллагын тодорхойлолт;

7.2.5.холбогдох бусад баримт бичиг.

7.3.Салбарын асуудал эрхэлсэн төрийн захиргааны төв эрх бүхий байгууллага, эсхүл эрхэлсэн төрийн захиргааны төв эрхэлсэн ажил.

7.4.Санхүү, байгууллагын асуудал эрхэлсэн төрийн захиргааны төв журмын 7.4.Санхүү эрх зүйн зохицуулалтын баримт бичиг.

7.5.Засгийн газрын татварын зардлын нөхөн сэргээлт, эсхүл зарим хэсгийг нь төлүүлэх шийдвэр гаргахад харьяалах чиглэлээр үйл ажиллагаа эрхэлсэн Засгийн газрын гишүүн бараа импортлогч татвар төлөгч этгээдтэй энэ журмын 2 дугаар хавсралтаар удирдах загварын дагуу гэрээ байгуулна.

7.6.Засгийн газрын шийдвэр, энэ журмын 7.5-д гэрээ байгуулах тогтоолын дагуу улсын хилээр нэвтрүүлэг.

7.7.Хувийн хэвшлийн аж ахуйн нэгжийн импортлох барааны гаалийн болон бусад татвар хураамж авах, эсхүл хэсэгчлэн төлүүлэхэд татварын банкны баталгаа, эсхүл хууль тогтоомжид заасан хууль эрх зүйн зохицуулалт.

7.8.Төсвийн байгууллага, төрийн болон орон нутгийн өмчит, төрийн болон орон нутгийн өмчийн оролцоотой аж ахуйн нэгжийн импортлох барааны гаалийн болон бусад татварын өсөлтийг сунгахад энэ журмаар 7.7-д олгосон баталгаа, хөрөнгө шаардахгүй байж болно.

7.9.Энэ журмын 7.8-д хамаарах өмчлөлийн байгууллага, төрийн орон нутгийн өмчийн оролцоо, төрийн болон орон нутгийн өмчийн оролцоо аж ахуйн нэгж байгууллагуудын үйл ажиллагаа эрхэлсэн татварын төсвийн ерөнхийлөн захирагчийн албан тушаалтнууд.

Бидэнтэй чөлөөтэй холбогдоорой!
Бичих, залгах, зочлох аль нь ч байсан хамаагүй – бид үйлчлүүлэгчидтэйгээ харилцахдаа үргэлж баяртай байдаг
МУИС, 2-р байрны чанх хойно атимос 48-р байр, Улаанбаатар 14200.
Phone: +976 99001718
Email: info@mipa.mn